wtorek, 2 lipca 2013

Hey ziomy i ziomalki ! :33

Witamy Was serdecznie w świecie FANFICTIONS o One Direction :)

Ja nazywam się Alicja, ale mówią mi Alka, Alkomat lub Aliszon, choć ja wolę Ali. Różnie to bywa. Ale możecie mówić, jak tylko chcecie :3 Mam 15 lat i co istotniejsze, uwielbiam pisać. Jestem uzależniona. Zaczynając od sms-ów kończąc na opowiadaniach, takich jak te, które mamy zaszczyt tutaj pisać. Właśnie MY. 
Chodzi o to, że nie będę tutaj sama. Będzie także Liamkowa o której nieco opowiem. Ma 14 lat i tak jak ja, kręci ją pisanie. Oczywiście chodzi o to, że postanowiłyśmy.. Ehh, momencik, ja postanowiłam pisać kolejnego bloga, ale to moje dodatkowe konto. Jakoś zjada mnie nuda, a reszty blogów na razie nie chce mi się pisać. Chwila, zaczęłam mówić oLiamkowej. Wybaczcie, wracając.. Dałam Liamkowej czas do zastanowienia się i rzeczywiście, zgodziła się! To mnie bardzo ucieszyło. Dlatego, Liamkowo, jeśli to czytasz, jeszcze raz dziękuję :*
Pokój z Wami! Liczymy na jakieś komentarze ! .♥

Pis joł ^_^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz